søndag 1. juni 2008

Eg bur i eit fantastisk eventyr!

I dag, men forsåvidt óg dei andre siste dagane har da vore vel 27 grader celsius i Rosendal:o !!!!
Heilt fantastisk, om ikkje alt FOR fantastisk!!! Eg dåne...
Da e jaffal heilt fantastisk(*som dåke sikkert allereie har forstått..)Men om da vare e ei anna sak...:S
I dag har da óg lege ein DIGER, eg gjentar DIGER yatch i "havnebassenget".
Ska visstnok vera verdt 70 milliona euro, nåke so tilsvare vel EIN HALV MILLIARD NORSKE KRONER!!!!
Da e felt å tenka på at ein sånn båt, som for eigen del hadde vore ein draum å BU på, for rikingar berre vert nytta ein sjeldan gong/i feriane. Forutan om har dei SIKKERT hus og leilighetar ikkje berre ein stad, men i alle verdshjørner... Eg blir misunneli. Samstundes tenke eg på kor fint eg har da her i da eventyret eg bur i(*som pappa pleie sei!)

Ingen kommentarer: