onsdag 5. november 2008

Change has come to America<3 <3 <3 +Låååånghelg :D = PRIMA!

Etter fullført heildagsprøve som gjekk så som så e da endeli ti for lååånghelg å avslappings! Da vil sei: Jobb står for tur t helgo. Men da e no bare kjekt!
I måro ska eg ein tur t byn, å på fredag ska eg i bursdag t mi gode venninna Ingrid, som endeli blir atten:D :D
Kulden er no åg komen for fullt: Noko som medfører at eg i stor grad kjem til å bruka eigne bein i vegen mot mine mål. For å køyra på glatta: Det likar eg ikkje stort!(sjøl om eg i grunn ikkje har erfaring med å køyra på glatta i det heile...:P)
Russaøving pregar åg kvardagen: For da e bare 3 veker t premieren:O 4. Desember brakar det laus i kulturhuset på Husnes: Å Kaia gledar seg!!!
Å elles då: Da e kje lenge t jul:D (*sjøl om eg synst da e ALT for tidli å begynna å drikka julabrus og å eta julakake. Da e rett å slett ei SYND!!!)
Sjekk elles ut dei nye bloggane frå Rosendal: STEMNING og ROSENDAL BOKHANDEL!

Ingen kommentarer: