mandag 1. desember 2008

1 desember<3

Endeli kan eg drikka julabrus:D. Sjølv om eg braut eigen regel seinast i går: dagen før dagen:P da e ein skam!!!! Egentli va da kje nåke godt heller. men da sto no der rett framføre meg: å derfor drakk eg da!!! bare derfor:P no e da bare tre veker t ferie folkens. å eg kan ikkje få sagt nok kor mykje eg gleda meg:D :D :D
Har skrive ønskelista å da heila:o For dei som treng inspirasjon eller må sjå ho, versågod(:P):

- Hoppetau
- EXTRA tyggis(24 pk, sølv)
- Statoil kaffikopp/ eller anna merke.
- Termos
- Markeringstusj og viskeler:P
- Hårfønar
- Body butter frå The body shop.
- Id-pudder(startsett/berre rough og foundationen --> fairly light. sjekk ut:
blivakker.no: der er det billegt!/sett til 299 kr på parfymelle Husnes).
- Shaker(til å rista drinkar+kaffi i).
- Bok til å skriva notatar i.
- Middag på Gjesten
- Handspegel + barberspegel(gamaldags i sølv)
- John Lennon solbriller
- Marineblå hoftetopp
- Neglelakka(militærgrøn og mørkeblå utan skimmer)
- Militærgrøn, vinraud og svarte tights + bomullsstrømpebukser m/mønster(i dei same
fargane+mørke grå)
- Disneyfilmane: "Askepott", "101 dalmantinera", "Løvenes konge" (NB! på
TEIKNEFILM!!!)
- Parfymeflaske frå Baronessa(butikk på Husnes)
- Hermetikkboks m/sjokoladesaus(sånn Gørill bruke i kaffien på galleriet. Kan
kjøpast på kaffibaren på Galleriet i byn).
- Kokebok om sjokolade(Gjesten)
- Treningsmatta
- Treningsbuksa(elastisk, Bavac t.d.)
- Curlingspray(kjøpt hos frisør, framhever/får fram krøller)
- Tørr hårstyling(pulver)
- POLAROIDKAMERA
- PENGAR
- Gåvekort på Make up store(sminkekurs t.d.)
- Brune tøfler(ballerina, Gjesten)
- Marineblå conversesko(str.41.5, evt.sennepsgule)
- Frisørtime
- Gåvekort(galleriet, sporten, oppe på Nesen, Husnes storsenter)
- Pengar til gode føremål
- Manikyr
- Vakre hjem og interiør(abonnement)
- Minicoloration(eg trur hårfargen blir kalla Mocca - frisørsalongen Spagetti på
Stord)
- Collegejakke frå H&M(herreavdeling: str.XL, militærgrøn, svart, vinraud og raud
m/litt brunt i)

Ingen kommentarer: