tirsdag 24. februar 2009

Fryd og gammen:D

Soooo gla e eg faktisk i dag(*even thought I got plenty of work to do):

KOFFOR E KAIA SO GLAE MON TRU?
SVAR: Ho kan ENDELI seia seg ferdi me SÆRemne(sånn heilt bokstaveli talt:P)
E fantastisk!
å JA! bilete over er eit resultat av tidsfordriv i kjedlege skuletimar...
No ska Kaia øva litt t sossprøve på torsdag, å så ska ho åka t Marisa på ost og kjeks, tuttelitu!
Slenge me ett bilete av goa-veret åg. Va so herli me tjukk tåka i dag:

HERLICHE!
have a (fortsatt) nice day.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Syns du brukte tiden godt!
Det ble et nydelig bilde.
Må bare nevene at det er herlig å lese innleggene dine,skrevet på dialekt.
Ha en fin tirsdagskveld!
:) fra meg

KAIA sa...

Tusen takk:D Ja, dialekten min e eg gla i, så den må haldast på:D
Da må seiast at eg synst din blogg e inspirasjon t tusen. Gleda meg t nye innlegg. Ha ein fortsatt fine dag:) Kaia