tirsdag 17. februar 2009

Igjen; synsing om livet mitt(*som sikkert e suuuuperfun å lesa om:P)

Stavanger; here I come! Ja, eg jerr faktisk da:D Så no blir da både New Zealand å Solborg(for alle penga.... som eg ikkje har:S) Men det "løser sig, det gjør det alltid". Eg tar ett problem om gongen, prøva jaffal. I dag hadde eg forresten matteprøve, som jekk rett vest og litt nord åg. Å eg som SERIØST øvde å greie i går kveld; heilt wasted!!!!!! Men øvestått e ann no:D
Sleng me nåken bilde åg eg(*ikkje forda eg e gla i meg sjølv altså:P men bare forda eg e russ å har fått nåken russabilde som eg i eigne augo syns blei ganske fancy:P) Å JA: bildo e av meg. Forruten om fuglane då, som eg syns utgjorde eitt passande symbol med tanke på "gleda" øve ein dårleg matteprøve,(i da minsta øve besluttningo om "framtidig liv" i Stavanger city)....:

Ingen kommentarer: