mandag 2. februar 2009

Ønskelista again....

Eg blir så inspirert av å googla nettet for alt som går på interiør elle mote, så inspirert at det tek timar. Eg klarar ikkje gje meg... Skulearbeidet får kjenna på da. Da går ikkje ut over andre enn meg sjøl(å godt e da!!!).
Jaffal så har eg bestemt for å utvida min blogg til å bli noko meir enn bare skriving... Eg skal prøva å innvia litt mote + litt t her innpå. Å her e starten; eg ønska meg:


John lennon solbriller alla disse

Ei liknande jakka(m/vidde, problemet er berre å finna den i passeleg storleik og i rett fasong....), blusen frå Stella McCaurthney e heller ikkje å forakta, så romatisk å fin<3


Digga fargane på desse skonå, for eg trenge faktisk nye sko:D


Ønska meg sånne lepper eg, men eg mangla leppetiften

Eit sånt rom vil eg ha<3

Acer i kvit(liten å søt, ei rimligare løysing for dei som draumer om mac, da vil jaffal sei meg:P)

Ingen kommentarer: