søndag 1. mars 2009

In the middle of the night....

...but still awake.
Å koffor? JO; eg fekk brått og uventa, heilt utan førevarsel, ei diger trong t å publisera nåke, ka so helst(utan mål og meining); og bare forda trongen øvegår fornuft:p

Seie bilete deg nåko? Kanskje ikkje... Men for meg?
NAM! Ja, forda e akkurat da boksen på bilete e. herlie; for kroppen altså, ikkje for matlysta:P
Eg har ein boks nemeli. Som eg kalla "Kaia's boks of joy", nettopp forda han e da.(Forsåvidt e han fleire sin åg: min boks går på rundgong i klassen u see...)denna boksen vert kalla BODY BUTTER, å e å få kjøpt på The Body Shop. Han e herli:D Å kan brukast på heile kroppen. Han finst i mååånge forskjellie lukter(å fargar):
Oliven,
Jordbær,
Bringebær,
Kokos å mango e berre nåken.
Unn deg sjølv ein slik vindunderboks, om ikkje deg sjølv: unn andre!
Eg elskar jaffal å få slikt i presang! Kva med deg???

Eg ser itte å ha lest da øveståande at detta innlegget ber eit SNEV av forkjærleik for eit eksisterande produkt = REKLAME! Så kanskje publikasjonen hadde LITT mål å meining likavel???! :P

Å forresten: KAIA har VINTERFERIE <3 :D <3 :D <3
Natti!

Ingen kommentarer: