onsdag 13. januar 2010

New Zealand - part 3


mamma jorde da ein smule julakosli for å letta på trykket t ei dotter so visstnok ikkje lika ei jul me sommar å sol. heilt feil bare. men no har ho fått erfart da åg å vett at da t neste år blir slik tradisjonen t-seie. nemli, julafeiring i Hålandsbråtet. Basta pasta!!!(å ja! eg snakka seff om meg sjøl som lika da best sånn so da allti har våre)

1. juledag på veg t mission bay. vart erstatta av anna nice beach då det var som maur i tue(me folk) ved vårt eigentlege mål. kvifor? vanli å grilla på strando fyste juladag, å så va da jo åg varmt:)


Auckland (*pil opp)

golvet i heisen som frakta oss t toppen av Skytower. va creepy. don't look down!:P


SKYTOWER sett frå One three hill:



trøtte tryne på veg heim...
måtte byta ut taxi me tog då da viste seg å vera stengde vegar i retning Stansted. Årsak: grisar i vegbanen:S i kva tilstand vett eg kje. å da vil eg heller ikkje veta!

butbut. bare ein liten smakebet av turen vår ditta:)
sku så likt å jort unna turen ein gong t, men eg kan bare ikkje finna repeat-knappen:( jaja, eg får leita viare:D(for "den som leter finner", ikkje sant?)
---
har forresten hatt fysta seriøsa møte angåande reiso vår øve dammen i dag. da e fyst no da har gått opp for meg kor kort ti da faktisk e igjen, både t turen å slutten haltepåsei. da blir spannandes får eg håpa å tru, men avslutninga på Solborg blir om eg måtte sei da sjøl; heilt forj****. trur eg då jaffal.
In New York ska vi forresten mest sannsynli på Alicia Keys-konsert. kor kuli e kje da?! wiiii

løv and peace<3

Ingen kommentarer: