tirsdag 2. februar 2010

lipstick jungle NOT

eg kan ikkje akkurat kalla sminkeskåpet mitt, sminkeboksen min elle sminkeskrinet mitt for ein leppestift-jungel, nettopp forda at da ikkje finst ein einaste leppestift i mi sminkesamling, ikkje om du leita ekstra så godt nedi der heller. eg går NEVER med slik "pynt", sjøl om eg heller ikkje har noko i mot da. e bare da at da aldri har falle meg naturli å bruka da, kanskje nettopp forda eg lika leppene meir naturli. eg lika dei nakne:D ikkje vett eg. gjorde i da minsta ett unnatak her ein kvelden. lot meg sjøl gå gjennom ein "forandring fryder", å forandring it is! bare sjå sjøl:

(*bilete e liksom her, å eg VETT da e dårli)
, men ein Oscarnight-kveld på folkehøgskule va jaffal da so sku t:P eg KJØRTE på me leppestift, pynta leppene mine(elle bare ikkje:S). RAUD(!!!) va ann åg. så eg gjekk lååångt når eg fyst gjekk:P

klasse elle bare klovn?!
hvad synes ni?

sjøl føretrekke eg den gode, gamle vaselin leppepomaden<3
jerr leppene mjukare enn mjukast:D
elsk lissom.

chao-o-o<3

ps. i kvell ska eg no ut å farta, så eg undra meg på ka leppene ska bli smurt inn i dinna gongen...

Ingen kommentarer: