søndag 14. mars 2010

har lyst å smaka på da stora eple no me ein gong!!!

men! eg har da ikkje her. da må reisast for. långt. eg må ofra eit hav på fly å vel so da. I <3>New York å LA liksom:) mindre enn ett døger igjen:D om ikkje merr enn ett halvt. guuu, kor da kribla i magen(*da jere egentli ikkje da, men la gå: eg gleda meg vanvitig jaffal!)kofferten e snart klar for tur den åg. om ikkje for tung:S

å! kan vi kje bare fera no???! (men so dei seie: "dei so venta på noko godt, venta ikkje forgjeves"). sant nok: detta ska bli GODT! <3 snakkast om typ to veke. t påskaferie. heima i vakre, vene Rosendal ;) :D
<3

fredag 5. mars 2010

redesign sa hu!

veka før vinterferie vandra jenter frå KMD(jess, da e lino eg går på) inn i ein random Fretexbutikk i Stavanger. målet va uvisst. men leitar ein så finn ein åg:) nett da gjorde vi :) av dynetrekk, dukar, skjorter til jakker blei det designa kjolar, bamsar, kragar og merr so e. DIGG! her kan du sjå mine resultat | design:

før:
ulikt stoff(av da milda slaget), funne litt her og litt der.


efter: turna into ein uglydoll

før
: ein bestohekla duk


efter:plutseli ein "prestakrage"


da e
miljøvennli,
da e
gøy,
da e
billi.

Make it yourself;)

smash<3

torsdag 11. februar 2010

life is good.

livet e wonderful, nett so songen.

da blir bare lysare, finare, lettare for kvar dag syns eg.

solo skin. meir. lenger. kanskje flyr snøen snart åg?! ønsketenkning maybe?!

å vestborg ligge der. eg elska innhaldet!

da e så mykje eg ser fram t. så mykje eg vil og kan gjera. da e så mykje eg har gjort. så mykje eg aldri vil glømma. MEMORIES.

å i måro(slash i dag itte klokko si berekning:P)får eg storslått besøk av sis og bro.KNAS.
jammen e eg heldi. kan kje ant enn klaga(eg meina nyta!)
LIFE IS GOOD(å ingenting anna)

<3


tirsdag 9. februar 2010

face your fear.

å faca sin fear e ofta lurt. for av å face ann venne du deg også t å sjå/gjera da du i førstninga frykta. da har jaffal eg hørt ein elle anna gong å frå ein elle anna person som eg ikkje vett kim e sånn akkurat no... einaste eg vett e at utsagna for eigen del kan funka. så her e for tio mi frykt: å fatta me eige hovud at eg nærast aldri e t frukost lenger. kan sikkert teljast på ei og same(!) hand alle gongane eg har "bidrege" i matsalen ved morgongry(itte jul då altså).så ta da me ro mamsen, e kje så gale so da kan høyrast ut for:P jaffal: eg har gått til verks med eigen kreativitet; laga "plan" over frukostgåinga, samt leggetidene mine(ja! for eg e ikkje heilt go på å legga meg t rett ti hell..). så sånn egentli kan da vera ein av hovudårsakene t at eg ikkje e "t-stades" typ åtta på føremiddagen. NO face eg uansett fearen! mest for å sjå kor gale da FAKTISK e, for så å gjera noko me problemet:

ja! no e da full skjerpings!!!

eg har actually våre t frukost 2 DAGA in a row dinna veko(ja, dei to dagane so e gått då altså):P. så da kan sjå ut for at da funka:P

må s p r i n g a.
trening venta.


ha ein fine kveld folks. da ska eg ha:)


Kaiis<3



tirsdag 2. februar 2010

lipstick jungle NOT

eg kan ikkje akkurat kalla sminkeskåpet mitt, sminkeboksen min elle sminkeskrinet mitt for ein leppestift-jungel, nettopp forda at da ikkje finst ein einaste leppestift i mi sminkesamling, ikkje om du leita ekstra så godt nedi der heller. eg går NEVER med slik "pynt", sjøl om eg heller ikkje har noko i mot da. e bare da at da aldri har falle meg naturli å bruka da, kanskje nettopp forda eg lika leppene meir naturli. eg lika dei nakne:D ikkje vett eg. gjorde i da minsta ett unnatak her ein kvelden. lot meg sjøl gå gjennom ein "forandring fryder", å forandring it is! bare sjå sjøl:

(*bilete e liksom her, å eg VETT da e dårli)
, men ein Oscarnight-kveld på folkehøgskule va jaffal da so sku t:P eg KJØRTE på me leppestift, pynta leppene mine(elle bare ikkje:S). RAUD(!!!) va ann åg. så eg gjekk lååångt når eg fyst gjekk:P

klasse elle bare klovn?!
hvad synes ni?

sjøl føretrekke eg den gode, gamle vaselin leppepomaden<3
jerr leppene mjukare enn mjukast:D
elsk lissom.

chao-o-o<3

ps. i kvell ska eg no ut å farta, så eg undra meg på ka leppene ska bli smurt inn i dinna gongen...

mandag 1. februar 2010

Oscar outfit

va skikkeli stressa i forkant, då da jekk opp for meg at eg ikkje hadde ein PØKK å ha på meg. endte me tur t byn å SPONTANkjøp både her å der. kanskje litt unaudsynt mtp at da handla om EIN kveld! men la gå:D følte meg jaffal meir comfy enn da eg hadde jort utan dinna byturen. sjøl om penganeslanten på kontoen min ikkje akkurat vekse av da:P

blei ein enkel kjole frå:
Gina Tricot: 124.50,-


open rygg me ei sløyfa. va vel da eg datt for:P
å så da herlia stoffet. ka hetta da no jenn?! da e spørsmåle.


kjørte old ballerinas t. mest forda eg ikkje hadde anna å føta meg me.

Oscar e digg!


ikkje guten Oscar, men festen:D Ja, for på Solborg har vi Oscar night, lika bra so den EKTA Oscarutdelingo. om ikkje BETRE! kanon. KONGE! tidenes kveld!!! :) å bare for å UNDERSTREKA da: guten på bilete hette kje Oscar, men Torstein:) Å Torstein e SEFF digg!!!!!! :P

gogjengen<3>


me and Amanda. ikkje sant kjolen hennas frå Fretex(120 kr !!!!) va gorgeus??


fine gutane, so vant pris for beste dokumentar å greiene:)

gle dåke t Oscarfilmen folks! eg ska bringa ann home:)

nei, no ska eg hoppa jøno dusjen so han far seie. trening føre nemli t at da trengs sterkt! JA, for eg har trent i dag :) x3

hjarta <3

teppet drog på ferie...

ja! for da tok seg jammen santen ein flytur ut vindauge. t kaldare strøk: dvs. t 3 etasjar unda rommet mitt. da for utan å sei i frå. uoppmerksom som eg e merka eg heller ikkje at da va vekke, før no då seff! kor lenge da har låge der e uvisst. va i alle fall stiv som ein stokk. kunne skimtast onda lag me snø. måtte rivast laust frå bakken, isen å snøen..:S blei sidan returnert som ein koffert(ein særs alternativ ein vel å merka) attende t rommet sitt i 3. etg:

måtte spandera på da ein varm dusj, å ein tur i tørketrommel. håpa da øveleve!!! da finn eg ut nu!

sjåast å høyrast;)

onsdag 20. januar 2010

funny times - New Zealand


tru ka du vil lissom. Familien Hatteberg va på FÆÆÆÆST:D (elle bare ikkje..)

å så lura eg bare på ein ting: betyr detta signalet haltepåsei?....:

at toien e forlova?:

:P funni funni... hohoh

photosession:

å modellen va da kje nåke å sei på:)

snakk om heimakosli; me julatre å allting. ja her snakka vi om altså:

å her snakka vi ikkje om... elle: detta snakka vi ikkje om! bare face da:

T-R-A-G-I-S-K .com

natti fnatti<3

onsdag 13. januar 2010

New Zealand - part 3


mamma jorde da ein smule julakosli for å letta på trykket t ei dotter so visstnok ikkje lika ei jul me sommar å sol. heilt feil bare. men no har ho fått erfart da åg å vett at da t neste år blir slik tradisjonen t-seie. nemli, julafeiring i Hålandsbråtet. Basta pasta!!!(å ja! eg snakka seff om meg sjøl som lika da best sånn so da allti har våre)

1. juledag på veg t mission bay. vart erstatta av anna nice beach då det var som maur i tue(me folk) ved vårt eigentlege mål. kvifor? vanli å grilla på strando fyste juladag, å så va da jo åg varmt:)


Auckland (*pil opp)

golvet i heisen som frakta oss t toppen av Skytower. va creepy. don't look down!:P


SKYTOWER sett frå One three hill:



trøtte tryne på veg heim...
måtte byta ut taxi me tog då da viste seg å vera stengde vegar i retning Stansted. Årsak: grisar i vegbanen:S i kva tilstand vett eg kje. å da vil eg heller ikkje veta!

butbut. bare ein liten smakebet av turen vår ditta:)
sku så likt å jort unna turen ein gong t, men eg kan bare ikkje finna repeat-knappen:( jaja, eg får leita viare:D(for "den som leter finner", ikkje sant?)
---
har forresten hatt fysta seriøsa møte angåande reiso vår øve dammen i dag. da e fyst no da har gått opp for meg kor kort ti da faktisk e igjen, både t turen å slutten haltepåsei. da blir spannandes får eg håpa å tru, men avslutninga på Solborg blir om eg måtte sei da sjøl; heilt forj****. trur eg då jaffal.
In New York ska vi forresten mest sannsynli på Alicia Keys-konsert. kor kuli e kje da?! wiiii

løv and peace<3

tirsdag 12. januar 2010

New Zealand - part 2


luge på toppen av gondolbanen i Queenstown. mamma råna ned jøno lio å greie:D


utsikt frå vår lägenhet i Queenstown, som vi budde i dei to siste nettene av vårt stay i byen. dei to fyste budde vi på ungdomsherberge av alle ting.
K L E I N T.
conclution
: folk øve 30 ska bare IKKJE bu ein sånn plass:P

frå landroverturen i ringenes-herre-land:


(sjå skilto)

litt kuli syns eg. alle bilane hadde sånne skilt me sånne namn. å ein sånn bil køyrde vi(i da minsta: ein sånn satt vi på i) :)



svømmings me delfina i Kaikoura:D


på veg frå Sør-øya t Nord-øya:


HEFTIGE måsar i Rotorua. å svoltne va dei.


jess. vi va på urbefolkningshow | maoriseremoni:) å uansett kor mykje eg prøva kan eg bare glømma å få t ein sånn ufatteli nydeli grimase:P augo nærast hoppar ut, likeeins gjer tunga:D

dåke sku likt å sitt heile familien T.H. sjå|stirra på showet. ei oppleving i seg sjøl ska eg fortella. men tyvær ingen bilete, då det ikkje eignar seg for verdsveven...

herlie Maunganui å "90 mile beach":



ditta va alt for dinna gong. del tre kjem den åg;)

natta fnatta (elle fnatt om natta:D) hohoho, der slo eg t gitt.
<3>

mandag 11. januar 2010

looking backwords haltepåsei.

ein månad i New Zealand. ei lita veke heime på julaferie. omstilling t kvardagen på Solborg, å så visst; INGEN update på blogspoten. da e lenge si, men så visst ikkje forbi(* gu t rim!:D) så for å sjå tbake på fortida kjem nokre bilete frå ein ferie eg ikkje vil glømma så lenge eg leve:P
del 1...:

nei, da e kje Noreg! men New Zealand.


herrrrli<3


som sild i tønna kan ein vel sei:s hefti tett.


å Solveig ho stupte i strikk:s


familiebilete(*glans), ser ut so dei turfreakane heile gjengen... hadde da bare vore so vel!:D Ringenes-Herre-fjell i bakhovuda våre(ikkje spørr ka film, for eg ha kje peiling...)

to be continued...

å Solborg e som allti før diggis:) e skoy å vera i hus att, evan though ferie me fam og venna va etterlengta å forsatt e etterlengta:)



Kaia træder av... natta mann!

onsdag 16. desember 2009

back in business!

snakk om V I N G L E P E T T E R... fyst e eg trufast å bloggar her, så forlet eg blogspot til fordel for blogg.no, som eg forsåvidt e nøgd me. da e bare da at eg e meir svak for denna typen design. i tillegg t at da her e fleire valmoglegheitar(*gu kor eg mislika da ordet!!!) på layouten/designet. så no har eg på ny vingla meg tbake t "heimlege trakter", så får vi no beint sjå på om eg held ut:D

chao o o

fredag 21. august 2009

Oki...

den oppdateringo kom seint. Blogge no her i staden: www.teamwork.blogg.no. I lag me systo mi faktisk! Visit då vell;)

tirsdag 14. april 2009

Eg SKA oppdatera, men...

...no oppdatera eg bare fort!
Eg e skikkeli pengelens for tio å alt so eg kjem øve i mitt "liv" på internett, og som er gratis klikkar eg meg innpå/melder eg meg inn i.
Gå på denna lenkja du åg då!
Skal visstnok gje oss gratis poeng ved å gjera ditt å datt å sånn å sånn.
å me masse poeng får du tilsendt gåvekort frå H&M. Kuli??? JA!!!

onsdag 25. mars 2009

Draumen om sommar....

fører til dette:
I wish....
I wish.... - by KaiaTH on Polyvore.com
Da e sååå ubeskriveli godt at våren e her:D Å at skuleslutt nærma seg DRASTISK!!!
Berre litt øve ei veka t påskeferie, å endo mindre enn da t klassetur t Bergen:D
Om ikkje alt for lenge starta óg russafeiringo, å i dag blei da publisert kim so ska vera ka i russabryllup: Eg forøvrig blei Smurf. Jaudi! Men no stakk eg: Tv Nonshaug ventar i Omvikdalen(=årleg skulerevy)

fredag 13. mars 2009

No slepp eg photoshop!

Denna sio va bare digg!
Med hjelp av nokre enkle tastetrykk kan du her laga deg dine eigne kolasjar med klede, sko og anna heilt GRATIS. Ein kan jo alltids bruka Photoshop åg, men eg synst det er meir stress. "Ting tar (FORT) tid". Men aller først må du laga deg ein brukar, men da va easy peasy om eg ska sei da sjøl: Og VIPS så er du i gong! "Så godt, så enkelt" Men no må eg køyan: Jobb ventar å da jere sengo mi åg:P
Natti natti;)

ps. bilete/kolasjen syner forøvrig diverse eg kunne tenka meg til årets sommarsesong<3
I like
I like - by KaiaTH on Polyvore.com