I dag var den store dagen her; finalen i 71 grader nord jekk av stabelen. Eg som aldri har fulgt med eller likt programmet er plutseleg klistra til skjermen. Jaffal denna sesongen; når vår eigen WENCHE e me:D Å i dag va ho jammen santen i finalen:D
Samfunnshuset i Rosendal var fyllt t randa med småfolk og storfolk. Det øveraska meg i bunn å grunn. Trudde vi kom til å sitta ein titals persona der eg:P Men bra folk engasjera seg:D TYVÆR: Wenche tapte øve Benedikte. Men no satsa vi på at ho i da minsta vinne publikumsfavorittprisen(*gitt for eit lååångt ord..)For da fortjena ho!!!!
Kaia kryssa fingrane sine;)
mandag 8. desember 2008
mandag 1. desember 2008
1 desember<3
Endeli kan eg drikka julabrus:D. Sjølv om eg braut eigen regel seinast i går: dagen før dagen:P da e ein skam!!!! Egentli va da kje nåke godt heller. men da sto no der rett framføre meg: å derfor drakk eg da!!! bare derfor:P no e da bare tre veker t ferie folkens. å eg kan ikkje få sagt nok kor mykje eg gleda meg:D :D :D
Har skrive ønskelista å da heila:o For dei som treng inspirasjon eller må sjå ho, versågod(:P):
- Hoppetau
- EXTRA tyggis(24 pk, sølv)
- Statoil kaffikopp/ eller anna merke.
- Termos
- Markeringstusj og viskeler:P
- Hårfønar
- Body butter frå The body shop.
- Id-pudder(startsett/berre rough og foundationen --> fairly light. sjekk ut:
blivakker.no: der er det billegt!/sett til 299 kr på parfymelle Husnes).
- Shaker(til å rista drinkar+kaffi i).
- Bok til å skriva notatar i.
- Middag på Gjesten
- Handspegel + barberspegel(gamaldags i sølv)
- John Lennon solbriller
- Marineblå hoftetopp
- Neglelakka(militærgrøn og mørkeblå utan skimmer)
- Militærgrøn, vinraud og svarte tights + bomullsstrømpebukser m/mønster(i dei same
fargane+mørke grå)
- Disneyfilmane: "Askepott", "101 dalmantinera", "Løvenes konge" (NB! på
TEIKNEFILM!!!)
- Parfymeflaske frå Baronessa(butikk på Husnes)
- Hermetikkboks m/sjokoladesaus(sånn Gørill bruke i kaffien på galleriet. Kan
kjøpast på kaffibaren på Galleriet i byn).
- Kokebok om sjokolade(Gjesten)
- Treningsmatta
- Treningsbuksa(elastisk, Bavac t.d.)
- Curlingspray(kjøpt hos frisør, framhever/får fram krøller)
- Tørr hårstyling(pulver)
- POLAROIDKAMERA
- PENGAR
- Gåvekort på Make up store(sminkekurs t.d.)
- Brune tøfler(ballerina, Gjesten)
- Marineblå conversesko(str.41.5, evt.sennepsgule)
- Frisørtime
- Gåvekort(galleriet, sporten, oppe på Nesen, Husnes storsenter)
- Pengar til gode føremål
- Manikyr
- Vakre hjem og interiør(abonnement)
- Minicoloration(eg trur hårfargen blir kalla Mocca - frisørsalongen Spagetti på
Stord)
- Collegejakke frå H&M(herreavdeling: str.XL, militærgrøn, svart, vinraud og raud
m/litt brunt i)
Har skrive ønskelista å da heila:o For dei som treng inspirasjon eller må sjå ho, versågod(:P):
- Hoppetau
- EXTRA tyggis(24 pk, sølv)
- Statoil kaffikopp/ eller anna merke.
- Termos
- Markeringstusj og viskeler:P
- Hårfønar
- Body butter frå The body shop.
- Id-pudder(startsett/berre rough og foundationen --> fairly light. sjekk ut:
blivakker.no: der er det billegt!/sett til 299 kr på parfymelle Husnes).
- Shaker(til å rista drinkar+kaffi i).
- Bok til å skriva notatar i.
- Middag på Gjesten
- Handspegel + barberspegel(gamaldags i sølv)
- John Lennon solbriller
- Marineblå hoftetopp
- Neglelakka(militærgrøn og mørkeblå utan skimmer)
- Militærgrøn, vinraud og svarte tights + bomullsstrømpebukser m/mønster(i dei same
fargane+mørke grå)
- Disneyfilmane: "Askepott", "101 dalmantinera", "Løvenes konge" (NB! på
TEIKNEFILM!!!)
- Parfymeflaske frå Baronessa(butikk på Husnes)
- Hermetikkboks m/sjokoladesaus(sånn Gørill bruke i kaffien på galleriet. Kan
kjøpast på kaffibaren på Galleriet i byn).
- Kokebok om sjokolade(Gjesten)
- Treningsmatta
- Treningsbuksa(elastisk, Bavac t.d.)
- Curlingspray(kjøpt hos frisør, framhever/får fram krøller)
- Tørr hårstyling(pulver)
- POLAROIDKAMERA
- PENGAR
- Gåvekort på Make up store(sminkekurs t.d.)
- Brune tøfler(ballerina, Gjesten)
- Marineblå conversesko(str.41.5, evt.sennepsgule)
- Frisørtime
- Gåvekort(galleriet, sporten, oppe på Nesen, Husnes storsenter)
- Pengar til gode føremål
- Manikyr
- Vakre hjem og interiør(abonnement)
- Minicoloration(eg trur hårfargen blir kalla Mocca - frisørsalongen Spagetti på
Stord)
- Collegejakke frå H&M(herreavdeling: str.XL, militærgrøn, svart, vinraud og raud
m/litt brunt i)
onsdag 5. november 2008
Fashhh for alle penga!!!
Dette er sida som berre MÅ vitjast. I alle fall dersom du interesserer deg for mote! Inspirasjonskjelde til tuuuusen!
FASHHH
FASHHH
Change has come to America<3 <3 <3 +Låååånghelg :D = PRIMA!
Etter fullført heildagsprøve som gjekk så som så e da endeli ti for lååånghelg å avslappings! Da vil sei: Jobb står for tur t helgo. Men da e no bare kjekt!
I måro ska eg ein tur t byn, å på fredag ska eg i bursdag t mi gode venninna Ingrid, som endeli blir atten:D :D
Kulden er no åg komen for fullt: Noko som medfører at eg i stor grad kjem til å bruka eigne bein i vegen mot mine mål. For å køyra på glatta: Det likar eg ikkje stort!(sjøl om eg i grunn ikkje har erfaring med å køyra på glatta i det heile...:P)
Russaøving pregar åg kvardagen: For da e bare 3 veker t premieren:O 4. Desember brakar det laus i kulturhuset på Husnes: Å Kaia gledar seg!!!
Å elles då: Da e kje lenge t jul:D (*sjøl om eg synst da e ALT for tidli å begynna å drikka julabrus og å eta julakake. Da e rett å slett ei SYND!!!)
Sjekk elles ut dei nye bloggane frå Rosendal: STEMNING og ROSENDAL BOKHANDEL!
I måro ska eg ein tur t byn, å på fredag ska eg i bursdag t mi gode venninna Ingrid, som endeli blir atten:D :D
Kulden er no åg komen for fullt: Noko som medfører at eg i stor grad kjem til å bruka eigne bein i vegen mot mine mål. For å køyra på glatta: Det likar eg ikkje stort!(sjøl om eg i grunn ikkje har erfaring med å køyra på glatta i det heile...:P)
Russaøving pregar åg kvardagen: For da e bare 3 veker t premieren:O 4. Desember brakar det laus i kulturhuset på Husnes: Å Kaia gledar seg!!!
Å elles då: Da e kje lenge t jul:D (*sjøl om eg synst da e ALT for tidli å begynna å drikka julabrus og å eta julakake. Da e rett å slett ei SYND!!!)
Sjekk elles ut dei nye bloggane frå Rosendal: STEMNING og ROSENDAL BOKHANDEL!
lørdag 11. oktober 2008
Heimkomen med blåbær å fundering
Eg hadde det ubeskriveleg, kanon diggbart i Danmark(elle Denmark om du vil:P)
Russaturen va t dei grader ein velukka å minneverdig tur:D
Så no er eg heimkomen å ser tbake på nåken fantastiske daga.
Samtidig e eg sjukemeldt frå jobb, for på denna berømte turen sin heimveg klarte ei øvetrøtt å litt for-rask-i-snuen-Kaia(typisk meg, *vims)å vrikka foten sin i busstrappo å velta ut bussdøro... Litt ironisk; vi var i Odda! Så sjukehuset va ikkje långt vekke (å da va heller ikkje Rosendal...:( ) Men shit happens!!!Turen blei vesentlig lenger for 55 trøtte fjes, men alle kom i alle fall heim til slutt:P
Så no sit eg her med ein fot som liknar eit blåbær slash ein bolle(men som i realiteten ikkje er nokon av delane, men heller følgjane av eit strekt leddbånd)laxe ann å fundera på om eg ska oppretta ein moteblogg:P Har alltid hatt litt lyst t da!
Russaturen va t dei grader ein velukka å minneverdig tur:D
Så no er eg heimkomen å ser tbake på nåken fantastiske daga.
Samtidig e eg sjukemeldt frå jobb, for på denna berømte turen sin heimveg klarte ei øvetrøtt å litt for-rask-i-snuen-Kaia(typisk meg, *vims)å vrikka foten sin i busstrappo å velta ut bussdøro... Litt ironisk; vi var i Odda! Så sjukehuset va ikkje långt vekke (å da va heller ikkje Rosendal...:( ) Men shit happens!!!Turen blei vesentlig lenger for 55 trøtte fjes, men alle kom i alle fall heim til slutt:P
Så no sit eg her med ein fot som liknar eit blåbær slash ein bolle(men som i realiteten ikkje er nokon av delane, men heller følgjane av eit strekt leddbånd)laxe ann å fundera på om eg ska oppretta ein moteblogg:P Har alltid hatt litt lyst t da!
mandag 15. september 2008
eg-veit-ikkje-koffor-eg-oppdatera-men-eg-gjer-da-likavel
Abonner på:
Innlegg (Atom)