mandag 8. desember 2008

Surt, men sant!

I dag var den store dagen her; finalen i 71 grader nord jekk av stabelen. Eg som aldri har fulgt med eller likt programmet er plutseleg klistra til skjermen. Jaffal denna sesongen; når vår eigen WENCHE e me:D Å i dag va ho jammen santen i finalen:D
Samfunnshuset i Rosendal var fyllt t randa med småfolk og storfolk. Det øveraska meg i bunn å grunn. Trudde vi kom til å sitta ein titals persona der eg:P Men bra folk engasjera seg:D TYVÆR: Wenche tapte øve Benedikte. Men no satsa vi på at ho i da minsta vinne publikumsfavorittprisen(*gitt for eit lååångt ord..)For da fortjena ho!!!!
Kaia kryssa fingrane sine;)

mandag 1. desember 2008

1 desember<3

Endeli kan eg drikka julabrus:D. Sjølv om eg braut eigen regel seinast i går: dagen før dagen:P da e ein skam!!!! Egentli va da kje nåke godt heller. men da sto no der rett framføre meg: å derfor drakk eg da!!! bare derfor:P no e da bare tre veker t ferie folkens. å eg kan ikkje få sagt nok kor mykje eg gleda meg:D :D :D
Har skrive ønskelista å da heila:o For dei som treng inspirasjon eller må sjå ho, versågod(:P):

- Hoppetau
- EXTRA tyggis(24 pk, sølv)
- Statoil kaffikopp/ eller anna merke.
- Termos
- Markeringstusj og viskeler:P
- Hårfønar
- Body butter frå The body shop.
- Id-pudder(startsett/berre rough og foundationen --> fairly light. sjekk ut:
blivakker.no: der er det billegt!/sett til 299 kr på parfymelle Husnes).
- Shaker(til å rista drinkar+kaffi i).
- Bok til å skriva notatar i.
- Middag på Gjesten
- Handspegel + barberspegel(gamaldags i sølv)
- John Lennon solbriller
- Marineblå hoftetopp
- Neglelakka(militærgrøn og mørkeblå utan skimmer)
- Militærgrøn, vinraud og svarte tights + bomullsstrømpebukser m/mønster(i dei same
fargane+mørke grå)
- Disneyfilmane: "Askepott", "101 dalmantinera", "Løvenes konge" (NB! på
TEIKNEFILM!!!)
- Parfymeflaske frå Baronessa(butikk på Husnes)
- Hermetikkboks m/sjokoladesaus(sånn Gørill bruke i kaffien på galleriet. Kan
kjøpast på kaffibaren på Galleriet i byn).
- Kokebok om sjokolade(Gjesten)
- Treningsmatta
- Treningsbuksa(elastisk, Bavac t.d.)
- Curlingspray(kjøpt hos frisør, framhever/får fram krøller)
- Tørr hårstyling(pulver)
- POLAROIDKAMERA
- PENGAR
- Gåvekort på Make up store(sminkekurs t.d.)
- Brune tøfler(ballerina, Gjesten)
- Marineblå conversesko(str.41.5, evt.sennepsgule)
- Frisørtime
- Gåvekort(galleriet, sporten, oppe på Nesen, Husnes storsenter)
- Pengar til gode føremål
- Manikyr
- Vakre hjem og interiør(abonnement)
- Minicoloration(eg trur hårfargen blir kalla Mocca - frisørsalongen Spagetti på
Stord)
- Collegejakke frå H&M(herreavdeling: str.XL, militærgrøn, svart, vinraud og raud
m/litt brunt i)

onsdag 5. november 2008

Fashhh for alle penga!!!

Dette er sida som berre vitjast. I alle fall dersom du interesserer deg for mote! Inspirasjonskjelde til tuuuusen!
FASHHH

Change has come to America<3 <3 <3 +Låååånghelg :D = PRIMA!

Etter fullført heildagsprøve som gjekk så som så e da endeli ti for lååånghelg å avslappings! Da vil sei: Jobb står for tur t helgo. Men da e no bare kjekt!
I måro ska eg ein tur t byn, å på fredag ska eg i bursdag t mi gode venninna Ingrid, som endeli blir atten:D :D
Kulden er no åg komen for fullt: Noko som medfører at eg i stor grad kjem til å bruka eigne bein i vegen mot mine mål. For å køyra på glatta: Det likar eg ikkje stort!(sjøl om eg i grunn ikkje har erfaring med å køyra på glatta i det heile...:P)
Russaøving pregar åg kvardagen: For da e bare 3 veker t premieren:O 4. Desember brakar det laus i kulturhuset på Husnes: Å Kaia gledar seg!!!
Å elles då: Da e kje lenge t jul:D (*sjøl om eg synst da e ALT for tidli å begynna å drikka julabrus og å eta julakake. Da e rett å slett ei SYND!!!)
Sjekk elles ut dei nye bloggane frå Rosendal: STEMNING og ROSENDAL BOKHANDEL!

lørdag 11. oktober 2008

Bilete kjem snart ; )

Heimkomen med blåbær å fundering

Eg hadde det ubeskriveleg, kanon diggbart i Danmark(elle Denmark om du vil:P)
Russaturen va t dei grader ein velukka å minneverdig tur:D
Så no er eg heimkomen å ser tbake på nåken fantastiske daga.
Samtidig e eg sjukemeldt frå jobb, for på denna berømte turen sin heimveg klarte ei øvetrøtt å litt for-rask-i-snuen-Kaia(typisk meg, *vims)å vrikka foten sin i busstrappo å velta ut bussdøro... Litt ironisk; vi var i Odda! Så sjukehuset va ikkje långt vekke (å da va heller ikkje Rosendal...:( ) Men shit happens!!!Turen blei vesentlig lenger for 55 trøtte fjes, men alle kom i alle fall heim til slutt:P
Så no sit eg her med ein fot som liknar eit blåbær slash ein bolle(men som i realiteten ikkje er nokon av delane, men heller følgjane av eit strekt leddbånd)laxe ann å fundera på om eg ska oppretta ein moteblogg:P Har alltid hatt litt lyst t da!

mandag 15. september 2008

eg-veit-ikkje-koffor-eg-oppdatera-men-eg-gjer-da-likavel


Eg kosar meg på Husnes. Eg slit med norskstil. Eg e rastlaus. Eg vil jera nåke, men veit ikkje ka. Da va vel alt! Sleng me ett bilde av nåken bloma eg syns va kule forda dei ligne på hjerter, bare for gøy åg eg.