tirsdag 3. februar 2009

Mad<3

Songen Mad av Neyo e eg for augoblunken mad itte.
Kanskje klisje, men wattever(*som Espen seie:P).
I like uansett!!!

mandag 2. februar 2009

Ønskelista again....

Eg blir så inspirert av å googla nettet for alt som går på interiør elle mote, så inspirert at det tek timar. Eg klarar ikkje gje meg... Skulearbeidet får kjenna på da. Da går ikkje ut over andre enn meg sjøl(å godt e da!!!).
Jaffal så har eg bestemt for å utvida min blogg til å bli noko meir enn bare skriving... Eg skal prøva å innvia litt mote + litt t her innpå. Å her e starten; eg ønska meg:


John lennon solbriller alla disse

Ei liknande jakka(m/vidde, problemet er berre å finna den i passeleg storleik og i rett fasong....), blusen frå Stella McCaurthney e heller ikkje å forakta, så romatisk å fin<3


Digga fargane på desse skonå, for eg trenge faktisk nye sko:D


Ønska meg sånne lepper eg, men eg mangla leppetiften

Eit sånt rom vil eg ha<3

Acer i kvit(liten å søt, ei rimligare løysing for dei som draumer om mac, da vil jaffal sei meg:P)

onsdag 21. januar 2009

Tine har bursdag!!!!



Ho t høgre på da bilde der har bursdag i dag:P å Kaia gratulera så hemst mycket <3

søndag 18. januar 2009

Til Thale:P (+)

- EXTRA tyggis(24 pk, sølv)
- Markeringstusj:P
- Hårfønar
- Shaker(til å rista drinkar+kaffi i).
- Bok til å skriva notatar i.
- Middag på Gjesten
- Handspegel + barberspegel(gamaldags i sølv)
- John Lennon solbriller
- Marineblå hoftetopp
- Neglelakka(militærgrøn)
- Militærgrøn, vinraud og svarte tights + bomullsstrømpebukser m/mønster(i dei same
fargane+mørke grå)
- Disneyfilmane: "Askepott", "101 dalmantinera", "Løvenes konge" (NB! på
TEIKNEFILM!!!)
- Parfymeflaske frå Baronessa(butikk på Husnes)
- Hermetikkboks m/sjokoladesaus(sånn Gørill bruke i kaffien på galleriet. Kan
kjøpast på kaffibaren på Galleriet i byn).
- Treningsmatta
- Treningsbuksa(elastisk, Bavac t.d.)
- Tørr hårstyling(pulver)
- POLAROIDKAMERA
- PENGAR
- Gåvekort på Make up store(sminkekurs t.d.)
- Marineblå conversesko(str.41.5, evt.sennepsgule)
- Frisørtime
- Gåvekort(galleriet, sporten, oppe på Nesen, Husnes storsenter)
- Pengar til gode føremål
- Manikyr
- Vakre hjem og interiør(abonnement)
- Minicoloration(eg trur hårfargen blir kalla Mocca - frisørsalongen Spagetti på
Stord)
- Collegejakke frå H&M(herreavdeling: str.XL, militærgrøn, svart, vinraud og raud
m/litt brunt i)

onsdag 14. januar 2009

Kjedsam kvardag

Kaia sitte for augoblunken i norsktime på skolan. Kjedeligt:(
Har sitt Max Manus i dag. Utruli bra fiml(elle film om du ve!)(*begynte nesten å grina, nett so kongen:P men eg jorr da IKKJE altså).
Eg har forresten laga meg nokre nyårsforsett. Nokre klisje og tradisjonelle vel å merka:
* trena meir
* eta sunnare
+ nåken meir nye. kanskje:
* stå opp tidliare(sånn at eg rekke å eta frukost:P)
* legga meg tidliare(sånn at eg faktisk kjeme meg opp; t frukost!!!)
* ikkje bruka opp lønno mi på onda ein dag, men heller SPARA den!
* PRØVA å koma meir presis t avtala(ALLE avtala!!!)

Detta e nok lettare sagt enn jort. Men hallooo???!
Løfte e t for å brytast. Å eg ska verkeleg prøva:P

tirsdag 30. desember 2008

Go jul å godt nyttår:P

Då va julo snart øve å eg lika da kje mykje:'(
skulen å kaia e kje bestevenna!!!
her e nåken minne frå julo 08:


Min årlige julabakst! Enkelt, å itte eigen opinion: Nam:D


Ingen jul utan julatre!


Ingen jul utan pinnakjøt å julabrus! Å ingen jul utan å for-eta seg på alt muli uimotståelig goooo(å usunn:P)mat!
Eg saknar da allereie:(

PS! Tusen takk for alle julegåver! Kaia e supernøgd.

mandag 15. desember 2008

I stuss om julegåve? SJÅ HER:

Viss du sjøl har alt, elle veit at dei du ska gleda med gåve til jul har alt. Gje noko vetig t dei som ikkje har ALT:
www.gaversomforandrerverden.no
På denne lenkja kan du kjøpa ein kylling, ein gitar, ei geit, ein vatnkrane and so on. Ikkje t deg sjøl selfølgeleg, men til nokon som treng det!