torsdag 12. februar 2009

Tøy og bøy!

Ja, då har Kaia vore å trent! Ja, da e heilt sant!
Da va rett å slett flaut å sjå i registeret for kim so har trent å t ka ti at mitt namn ikkje va å sjå nåken stad:S Da e fyst då da går opp for ein kor EKSTREMT lenge sio da e sio du viste deg i treningslokalet sist(*elle da vil sei: du vett da egentli, men har fortrengt da) å no får du da merr elle mindre svart på kvitt(*da vil sei; du får da; kvitt(...), for namnet ditt står kje skrive i svart nåken stad som helst...:S Men nok om da: No har eg jaffal påbegynt EIT av punkto på nyårsforsett listo mi(*BARE ein å ein halv måne for seint...)Men: BETRE SEINT ENN ALDRI! Å: Betre med litt enn ingenting. Så no begynna eg i da små: Eg har starta på ein ny frisk, som eg håpa vil vara jaffal ei LITO stond...!
Foruten om eit påbegynt treningsprosjekt går no dagane me til meir elle mindre ingenting: dvs. prøva på prøva på prøva på prøva. No står Naturfagen for tur ("Å EG GLEDA MEG"). Har forresten kome inn på Solborg folkehøgskule i Stavanger åg no, men veit kje om eg ska ta plassen, forda da e snakk om å la pappsen sin store draum om å ta heile fammen me t New Zealand neste vinter bli t realitet.
Solborg vs New Zealand (hmm?! syns da e litt vanskeli eg) Men skulen virka no jaffal exciting! CHAOOOO

Ingen kommentarer: